czwartek, 25 października 2012

Jak urosly moje wlosy

Po ponad miesiecznej przerwie w blogowaniu, pora juz powrocic. Dzisiaj wstawiam zdjecia moich wlosow, ciekawa jestem czy urosly, bo sama nie jestem pewna. Pierwsze zdjecie jest z poczatku wrzesnia, po zrobieniu go mialam jeszcze podcinane koncowki o kilka mm i robione refleksy.
Zdjecia niestety sa zlej jakosci.
Dodam jeszcze, ze caly czas lykam drozdze w tabletkach i po ostatniej przerwie zaczelam znowu pic pokrzywe, nie pije jej wprawdzie az tak regularnie jak wczesniej (niestety lekarka powiedziala, ze w czasie karmienia nie moge pic pokrzywy codziennie), ale staram sie pic chociaz kilka kubkow tygodniowo. Niestety, zauwazylam, ze ostatnio moje pazkokcie bardzo sie pogorszyly. Zawsze mialam mocne i dlugie paznokcie, a od jakiegos czasu ich stan sie bardzo pogorszyl, teraz rozdwajaja mi sie, wiec nawet nie zapuszczam ich, a nie lubie krotkich paznokci u siebie :(. Nie wiem, czy jest to spowodowane piciem pokrzywy czy moze stresem? Mam nadzieje, ze niedlugo poprawia mi sie paznokcie, ale zaczne chyba oprocz drozdzy brac jakies dodatkowe witaminy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz